30 juni 2019

1 juli 2019 - Malang, Indonesië

Na een goede nacht te hebben geslapen weer vroeg uit de veren 6 uur was Edu aanwezig om ons naar de trein te brengen richtig Malang(De trein naar Surabaya). In Jombang zijn we uitgestapt en verder met de auto naar Malang gegaan. Prachtige waterval gezien in Bendosari. Het was niet erg warm vandaag ook wel eens lekker. Gisteren had Fred een invalide man van de grond moeten pakken die was voorover uit zijn rolstoel gevallen,en nu was hij de gevallen man het was wat glibberig waardoor hij uitgleed en viel ,gelukkig viel het mee alleen een schaafplekje. Pfff wat een schrik. Weer verder gereden naar ons hotel in Malang waar we de rest van de dag zelf konden indelen.

S'avonds lekker gaan eten in een Sumatraans restaurant. Ayam Gulai en Getan Belado had ik met nasi put en Fred had Rawon Blonceng en vooraf een loempia. Het was in 1 woord zalig. Daarna heerlijk rustig gelopen en op tijd gaan slapen. Morgen weer een dag maar niet zo vroeg want morgen nacht gaat Fred de Bromo op. Ik niet ik ga dan lekker slapen....

1. Miek bisel:
    1 juli 2019
    Ga ons maar weer lekker maken met al dat eten,is het weer in orde met Fred?wat genieten jullie heerlijk,gisteren bij Simone Elmar en Teun geweest open dag en Teun zijn verjaardag,heerlijk buiten gezeten want het is hier ook tropisch.Malang is mijn lievelings stad,maak maar lekker veel foto's genieten wij mee.kus en liefs van ons.
  2. Han en Nic:
    1 juli 2019
    Lieve Sim en Fred, geweldig wat jullie allemaal zien en doen. Wij volgen jullie op afstand en genieten volop mee. Liefs van ons
  3. Zina:
    1 juli 2019
    Het is wel goed om zo vroeg op te staan, heb je n lekkere lange dag! Hoe laat wordt het s'avonds donker?
    Nog veel mooie dingen zien en vooral lekker eten, groetjes van ons 🤗😘
  4. Simone en Fred:
    1 juli 2019
    Hoi Sien en Ho,Het eten is heerlijk net op de kamer gegeten ik had 8 stokjes kipsate met rijst en pindasaus etc. Fred nasigoren met kip en kroepoek want we moeten vroeg slapen want Fred gaat vannacht naar de Bromo. Ik ga niet want dat trek ik niet. Ik slaap met de mannen en paar uurtjes beneden aan de Bromo. Rond dat hij ook een mooie zonsopgang gaat zien .Rond half 6 is het al aardig donker. Maar dat is wel gezellig. Vannavond vanaf een kampung Tridi met de becak terug gegaan. Deze man had er een motortje op. Leuk hoor in donker.Doeiii gr vanuit Malang.😍
  5. Harald:
    6 juli 2019
    Getan belado.... heerlijk maar wat een takke werk🤪