15 juli 2019 - Senggigi, Indonesië

Al het inchecken is gedaan. Naar Singapore en van Singapore naar Amsterdam. Wij hebben de kamer tot 15.00 uur dan worden wij opgepikt door onze eigen chauffeur.

Vanmorgen mochten we vanuit het hotel als dank nog even naar de Spa voor een heerlijk voet/been massage wat we ook meteen hebben gedaan. Koffers staan klaar dus konden wij heerlijk even in de Spa relaxen. Hoop dat het ook werkt zodat ik geen dikke enkels krijg zoals op de heenreis.

Het was heerlijk. Nu lekker rusten tot 3 uur. En dan met onze zanger(chauffeur) richting de luchthaven.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, veel gezien en gedaan. En lekker onze zinnen verzet. Dit was heel goed zo.

Voor een ieder ander echt een aanrader. En mensen Lombok is echt relaxt en heerlijk om te zijn.

Dit was het dan weer. Tot de volgende keer. Xx🎒🕶♥️

1. Miek bisel:
    15 juli 2019
    heel fijne reis en tot morgen
  2. Simone en Fred:
    15 juli 2019
    Dank je wel nog een uurtje dan worden we gehaald, direct nog even afscheid nemen. Xxxx
  3. Miek bisel:
    15 juli 2019
    nou .jullie kunnen terug kijken op een hele fijne tijdxxxxxxxx
  4. Simone en Fred:
    15 juli 2019
    Zeker weten we hebben genoten van de reis en van elkaar.♥️
  5. Happy Wouter:
    15 juli 2019
    Als ik jullie verhalen en foto's heb gezien dan was het zeker een mooie indrukwekkende reis. Echt weer een rugzak vol met verhalen en herringeringen. Goede reis naar huis terug en we moeten gauw bijpraten.
  6. Simone en Fred:
    15 juli 2019
    We gaan snel afspreken misschien gezellig een hapje eten bij ons. Loop 50% in de ziekteweet dus tijd genoeg om wat te koken. Gezellig met z'n achten. Hoop deze maand nog. Spreek jullie gauw xx
  7. Han en Nic:
    15 juli 2019
    Goede reis allebei, zonder dikke enkels, xx
  8. Simone en Fred:
    15 juli 2019
    Dank jullie wel. Hoop dat het lukt. In totaal 18 uur onderweg. 5 uur langer dan de heen reis. Tot gauw. Xxx
  9. Happy Wouter:
    15 juli 2019
    Laat maar weten als jullie thuis zijn.