29 juni 2019

29 juni 2019 - Yogyakarta, Indonesië

We hebben heerlijk geslapen,en om 6.15 uur opgestaan en de koffers ingepakt want die gaan eind van middag al met de auto richting Malang. Wij slapen hier nog een nachtje en gaan dan morgen met de trein door naar Malang. Vanmorgen met de auto naar een kunstenaar van Batikschilderijen. Prachtige dingen hingen er tussen. Vandaaruit zijn we in een becak naar het paleis van de Sultan gegaan. Onze driver was een oude man en die zat te hijgen en te piepen achter mij. Gelukkig zat ik er alleen in. Het paleis was weer helemaal opgeknapt na de aardbeving in 2006. Heel netjes allemaal. We zijn daarna nog even gaan kijken hoe de wayanpoppen gemaakt worden. Toen door naar het Water Paleis. Dat heeft een mooie geschiedenis over de Sultan en zoon vrouwen. Daarna zijn we op weg gegaan richting de Borobudur waar we onderweg eerst lekker zijn gaan eten. We zijn daarna eerst naar de 3 kleine tempels geweest en daarna naar de Borobudur waar Fred met de locale gids naar boven geweest is en ik met Edu beneden gebleven zijn want dat trok ik toch niet al die treden. Dat we weer richting hotel gingen stonden we heerlijk in de file. We hebben bij het hotel de koffers in de auto gedaan want die gingen vannacht al  op pad naar Malang.En wij gaan morgen er met de trein achteraan.

1. Miek bisel:
    29 juni 2019
    wat een energie heb je Fred,goed hoor.