12 juli 2019 - Senggigi, Indonesië

Vandaag voor 3 dagen een scooter gehuurd. Heerlijk een stukje gereden. Daarna ben ik naar Sengiggi gebracht door Fred voor een massage en om mijn nagels te laten doen. Heerlijk even mijzelf verwennen. Fred heeft mij opgehaald waarna wij om half 3 vanmiddag bij Happy Happy hebben geluncht. Heerlijk nasi goreng met saté ajam en een stuk kip een spiegelei en atjar. Heel erg lekker. Onderweg naar het hotel even gestopt lekker naar de zee kijken, en wat zagen wij toen weer een "Komodo Varaan" niet zo'n grote maar toch..... Daarna lekker even een tukje gedaan. Er was vandaag erg veel wind, hopelijk morgen weer een prachtige dag, dan kunnen we lekker op de scooter op weg.

1. Miek bisel:
    12 juli 2019
    Heerlijk,dus weer mooie nagels.en geniet maar want volgende week wordt het weer zelf koken.wat gaat de tijd toch snel,toch weer fijn om jullie weer te zien.kus en nog veel plezier.
    xxxx
  2. Happy Wouter:
    12 juli 2019
    Dit klinkt inderdaad een beetje rustig aan vakantie. Geniet er van.