01 juli 2019

1 juli 2019 - Malang, Indonesië

Vanmorgen lekker uitgeslapen  tot half 8, lekker ontbeten en om 10 uur opgehaald om meer van Malan te zien. Eerst naar het huis van Karel Doorman,  Jl Besar ijen.  (Idjen Boulevard 10.) Hoe leuk is dat om te zien. Veel huizen waar de Knilmilitairen hebben gewoond staan hier dichtbij. We zijn naar de vogelmarkt geweest en planten markt en de vissen markt (voor in huis). Dit moeten mensen eigenlijk niet zien. Dan ben ik blij dat onze beestjes het goed hebben. Daarna zijn we bij de oudste Toko wat gaan eten "Toko Oen" lekker ouderwets. Toen nog even naar een park geweest lekker gewandeld en daarna naar het hotel terug. Even bijgetankt en toen en taxi genomen en op naar de Kampung Trini zo leuk heel erg kleurig maar wat hebben de mensen een armoe maar het is er wel heel gezellig. En toen we terug gingen hebben we de gemotoriseede Becak genomen om weer naar het hotel terug te gaan. Super leuk zo in het donker. En een driver die niet wist waar ons hotel was. Echt lachen!!!

Wij gaan nu nog even slapen want de Bromo roept om Fred. Salamat tidur allemaal.