06 juli 2019

7 juli 2019 - Ubud, Indonesië

Vandaag vroeg uit de veren want Fred gaat met een mountenbike naar beneden en gaat vele nieuwe dingen zien. Ik heb gisteravond met Wayan wezen appen en die komt naar Ubud toe om samen met mij er ook op uit te trekken. Hier heb ik veel zin in,ik heb hem al 4 jaar niet gezien wel gesproken natuurlijk. Hij moest een uur rijden om bij mij te komen, wat hij gelukkig graag deed. Eerst zijn Wayassn en ik naar een prachtige waterval geweest ,we moesten erg ver naar beneden "vreselijke" trappen, maar ik heb het gedaan, en het resultaat was schitterend. We hebben daar gelijk wat gedronken. Daarna ben ik ben met Wayan naar een nieuwe orchideeën tuin geweest waar ook de prachtigste bonsai bomen staan,waar ook prijzen mee zijn gewonnen. Hij wilde mij de speciale huizen die totaal van bambu zijn gebouwd laten zien. Daar was het heerlijk rustig omdat daar geen brommers of auto's mogen komen. Gezellig met een paar oudere mensen daar gesproken. In Kabupaten Bangli hebben we ijn een restaurantje gegeten " de Lake view" schitterend we het uitzicht hadden op de vulkaan agung schitterender nog vaak actief is ,schitterend. Lekker saté Ajam met rijst. We hebben ook een bergrafenis en bruiloft ceremomnie gezien. Bruiloften zijn meestal in het weekend vaak op zondag. Mooi getroffen. Vandaar nog naar de rijstterrassen en zo langzaam naar Ubud terug,hopende dat Fred terug is van zijn fiets tocht. Hij heeft ook veel gezien rijstvelden, de vulkaan afging etc.

Toen wij allebei terug waren zijn we nog even Monkey Forrest geweest dat blijft altijd leuk al die aapjes. S'avonds ingepakt en lekker via roomservice op de kamer gegeten. We waren lekker moe allebei. Maar een heerlijke dag gehad. En fijn om Wayan weer te zien.

1. Miek bisel:
    7 juli 2019
    wat een heerlijke dag weer