05 juli 2019

6 juli 2019 - Ubud, Indonesië

Vanmorgen om 10 uur opgehaald door een nieuwe gids met chauffeur. Even bijkletsen zodat een ieder weet wat hij wil. We zijn op weggegaan richting Ubud, onderweg stoppen bij wat bezienswaardigheden zoals een tempel,markt etc.

Eerst naar een tempel waar net een ceremonie was begonnen. Dit was in Kambupaten Tanbaten. Heel jammer was het dat de bergen in nevel waren gehuld op het moment dat wij er waren. Maar die trok later weg.

Toen naar een koffie en thee proeverij. Eigenlijk is het allemaal gesneden koek voor ons maar toch wel leuk om nog even te zien. En voor Fred lekkere gemberthee meegenomen.

We zijn nog naar een echt Balinees huis geweest wat de familie zelf opensteld. Ze wonen daar met de hele familie. Mannen blijven uit die familie daar altijd wonen.  Daarna was het tijd om richting hotel te gaan want het werd al aardig druk op de weg. Prachtig hotel midden in de winkelstraat en vlak bij Monkey forrest. Alles te belopen. S'avonds lekker gegeten en op tijd naar bed.