04 juli 2019

5 juli 2019 - Lovina, Indonesië

Heerlijk geslapen. Na een uitgebreid ontbijt zijn we vertrokken richting de boot  om oversteken naar Bali. We hadden zo'n geluk we konden gelijk de boot op. Er was plaats genoeg voor de auto. Wij hebben heerlijk op het bovenste deel gestaan om te zien hoe we de haven uitgingen ,heerlijk zon en wind. Op Bali aangekomen zijn we naar Lovina gereden waar wij op een prachtig resort konden logeren vannacht. We hadden een mooie rit met apen en al. Onze kamer was van alle gemakken voorzien, we hadden ook een lekkere buiten douche,waar wij gretig gebruik van hebben gemaakt. In de middag zijn we lekker in de buurt gaan wandelen en vonden een heel gezellige Warung waar wij wat zijn gaan drinken en heerlijk een reservering hebben gemaakt voor het avond eten. Er was voor ons een heel mooi tafeltje gereserveerd met placemats in de vorm van hartjes en erg veel bloemen op tafel. Heel gezellig als ze dat speciaal voor ons doen. Anderen hadden gewoon gedekte tafels. Na lekker te hebben gegeten zijn we om half 11 lekker ons bedje ingegaan en geslapen tot 7 uur ,heerlijk uitgerust wakker geworden.

1. Zina:
    5 juli 2019
    Hoi, het is wel lekker weer bij jullie, niet zo heet, 25 tot 27 Gr. Komen die aapjes ook in jullie kamer? Geniet lekker op Bali, groetjes van ons!👐🐵🐵
  2. Simone en Fred:
    7 juli 2019
    Hoi Zina, het is helemaal niet echt warm,ook hier hebben ze last van klimaatsverandering. Er is zelfs sneeuw geweest een paar maanden terug. En de aapjes komen hier niet binnen. Gelukkig niet. 🤣😍