26 juni 2019

27 juni 2019 - Bandung, Indonesië

Het zonnetje is al op om 6 uur begonnen met inpakken want de koffers gaan vanmiddag met de auto mee. Heerlijk ontbeten dus we kunnen er weer tegenaan. Maar eerst gaan we lekker op pad. We gaan op weg naar een zwembad met zwavel lekker en gezond. Maar eerst moeten wij de stad uit een dat is nog een dingetje, zoveel scooters en brommers rijden er en alles moet zig zag door elkaar heen rijden willen ze ook maar een paar meter opschuiven, maar we komen er wel. Na ander half uur waren wij er. Heerlijk koel is Bandung dit komt omdat Bandung zelf lager ligt. Wij hebben heerlijk gezwommen en lekker geluncht bij het zwembad. Na een paar uur zijn we via een sluiproute wat overigens super mooi was richting Jalan Padasuka in Bandung gegaan waar de Saung Angklung Udjo een uitvoering zouden geven. Jaren geleden heb ik het zelf al eens gezien maar het was veel mooier en uitgebreider geworden. Echt heel leuk. Fred deed volop mee. Na deze uitvoering nog snel even naar de Harley Davidson dealer voor een speldje van Bandung en een T-shirt maar alles was uitverkocht heel jammer maar Edu gaat het regelen als ze er weer zijn. S'avonds lekker gegeten met leuke muziek van een live band, veel van de Beatles. Een lekkere relaxte dag gehad.

1. Zina:
    27 juni 2019
    Mooi foto's, ik had ook wel ff in het zwavelbad willen zwemmen!
  2. Miek bisel:
    27 juni 2019
    wat heerlijk,mooie foto's had Fred wel willen zien dansen.
  3. Happy Wouter:
    28 juni 2019
    Ziet er mooi uit en wel een relaxt land denk ik.