25 juni 2019 - Bandung, Indonesië

Na een heerlijk ontbijt,ik rijst met hete kip en fruit en nog bruinekleefrijst met cocosmelk mmmm, en Fred lekker brood met ei en tomaat en fruit en 1 luxe broodje. Nog even lekker gepraat met de medewerker van de eetzaal.

Om 8 uur stond Edu op ons te wachten in de lobby om de dag te beginnen. Vanwege de regels dat auto's met een kenteken eindigend op een oneven cijfer niet op dinsdag en donderdag niet voor 10 uur met de spits mogen rijden zijn we eerst naar de havens gaan wat is dat toch mooi om te zien zo hard als ze daar werken. Fred vond het prachtig en heel interessant. Na 10 uur zijn we naar het museum geweest waar veel van ons verleden ligt uit de tijd van het ontstaan van Jakarta en ook een deel van de VOC. Veel schoolkinderen waren daar en ik heb met een paar gesproken en zij hebben foto's van ons gemaakt. Lekker gewandeld over het plein en mooie foto's gemaakt. Vandaar zijn we naar Bogor gegaan naar de botanische tuinen. Wat een pracht. Nog leuk gesproken met vrouwen en kinderen daar en met hun op de foto gegaan. Straks staan we nog bij hun op de kast in een lijstje. Dat zou lachen zijn. S'middags richting Bandung maar daar ze met de infrastructuur bezig zijn (wegen en een mono rail bovenlaag) hebben we uren in de file gestaan omdat er maar 1 snelweg naar Bandung is. Onderweg heerlijk gegeten en om kwart voor 10 eindelijk in het hotel aangekomen, lekker douche genomen en wat te drinken en heerlijk relaxen.

Morgen weer een dag

1. Happy Wouter:
    25 juni 2019
    Echt een doe maar veel vakantie.
  2. Harald:
    25 juni 2019
    Rijst met hete kip en ketan met Cocosmelk ......heerlijk en zeker goed om de dag te beginnen😏👌